Paryż - wnętrza - streetart - lifestyle - ludzie - miejsca
Kategorie: Wszystkie | 20eme | DEUTSCH | Domosfera | ENGLISH | Paryż | ludzie | miejsca | przedmioty | streetart | wydarzenia
RSS

wydarzenia

piątek, 10 kwietnia 2009

 

Wielkanocny stół bez barwnych pisanek, ale za to biało-czerwony. Wszystko na nim jest rodzime. Szkło z Krosna, porcelana stołowa z Karoliny, która zaskakuje niebanalną formą. Jest też coś designerskiego, czyli ceramika zaprojektowana przez Marka Cecułę, polskiego projektanta znanego nie tylko w kraju, ale i za oceanem.

 

"Polszczyzna" to też tradycyjne materiały - obrusy z lnu i dębowe krzesła. Do tego przewrotnie goździki, potraktowane jednak na nowo, bez asparagusa. Wesołych Polskich Świąt!

Tekst i stylizacja: Aleksander Lesiak
Zdjęcia: Arkadiusz Ścichocki / Agencja Gazeta
Copyrights (tekst i stylizacja): Aleksander Lesiak / Copyrights (zdjęcia): Agencja Gazeta

16:38, aleksander.lesiak , wydarzenia
Link Komentarze (1) »
wtorek, 18 listopada 2008

Wystartował nowy kanał tematyczny poświęcony wnętrzom.

Od 20 września na platformie Cyfry+ i w wybranych kablówkach możemy znaleźć nowy kanał telewizyjny. DOMO jest pierwszym polskim programem poświęconym wyłącznie tematyce wnętrzarskiej. Szeroko pojętej, bo oprócz poradnictwa, znajdziemy programy o architekturze, ogrodach, ciekawe dokumenty, seriale (na ekrany powraca słynna kreskówka ‘'Sąsiedzi''!). - Od kawalerki do rezydencji, od doniczki do ogrodu. Będziemy pokazywać metamorfozy wnętrzarskie, piękne ogrody, niezwykłą architekturę, radzić, jak uniknąć katastrof remontowych. Podpowiemy, jak sprzedać mieszkanie bądź dom za maksymalną cenę, jak pielęgnować zieleń i jak dbać o środowisko naturalne. Jednym słowem, dotkniemy wszystkich tematów, które mogą wiązać się z hasłem DOM - mówi Małgorzata Seck, dyrektor zarządzająca Domo.
Do współpracy zaproszono Leroy Merlin i MOHO design, ani jednych, ani drugich przedstawiać nie trzeba. Leroy Merlin, który w ostatnich latach bardzo się zmienił, poszerzając typową ofertę marketu budowlanego o świetne działy dekoracji na każdą kieszeń, będzie współproducentem dwóch programów: Dom z pomysłem i Samowkręt. Z kolei MOHO, które można już śmiało nazwać ikoną polskiego dizajnu, ma wspierać projekty związane ze wzornictwem i kreacją. DOMO zapowiada, że ‘'konikami'' stacji ma być ekologia i polski dizajn.

15:35, aleksander.lesiak , wydarzenia
Link Dodaj komentarz »